Általános Szerződési Feltételek
Általános Szerződési Feltételek
- Általános szabályok
A www.aromaerintes.hu webáruház (a továbbiakban: Webáruház) tulajdonosának és üzemeltetőjének adatai:
Név: Timár Szilvia Anna
Cím: 1026 Budapest, Trombitás út 8
Adószám: 50791109-1-41
Telefonszám: +36 20 9356937
E-mail: timarszilvia@t-online.hu
A Webáruház használatával egyetértesz a következő Általános Szerződési Feltételekkel (a továbbiakban: ÁSZF) és jelen dokumentumban foglalt rendelkezéseket kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve.
A Webáruházban különböző jellegű termékek megvásárlására van lehetőséged, mely termékeket a főoldal webáruház található termék kategóriák (pl. Adrienne Feller temékek) között tudsz megtekinteni.
Ha a honlapon kifogásolható tartalmat észlelsz, kérjük, hogy azt haladéktalanul jelezd felénk, és ha jóhiszemű eljárásunk során a jelzést megalapozottnak találjuk, az információ haladéktalanul törlésre kerül, vagy azt módosítjuk.
A Webáruházat, honlapot kizárólag saját kockázatodra használhatod, és elfogadod, hogy nem vállalunk felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
Kizárunk minden felelősséget a Webáruház, honlap használói által tanúsított magatartásért. Az oldal bármely használója teljes mértékben felelős saját magatartásáért, azonban jogsértés gyanúja esetén teljes mértékben együttműködünk az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése érdekében.
- A szerződés tárgya, létrejötte
A szerződés tárgya a Webáruházban elérhető és elektronikus úton megvásárolható termékek köre. A szerződés nyelve magyar.
A létrejött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak az irányadóak. Az elektronikus úton létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, melyet iktatunk, és rendelési azonosítóval látunk el, így az utólag hozzáférhető és megtekinthető, továbbá semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem vetjük alá magunkat.
Jogosultak vagyunk a jelen ÁSZF-et a vásárlóink előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Webáruház és honlap első használata alkalmával válnak hatályossá veled szemben, a módosítást követő megrendelésekre vonatkozóan.
Jogosultak vagyunk továbbá arra, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtsunk végre a Webáruházon és a honlapon vásárlóinak előzetes figyelmeztetése nélkül, továbbá fenntartjuk a jogot, hogy a honlapot más domainnév alá helyezzük át.
- Egészségügyi figyelmeztetés
Elkötelezettek vagyunk a vásárlóink egészségének megőrzésében, éppen ezért minden kedves vásárlónknak felhívjuk a figyelmét arra, hogy a megvásárolt termékek használata nem helyettesíti a szakszerű orvosi ellátást, kizárólag annak kiegészítésére szolgálhat csak. Egészségügyi panaszokkal minden esetben kérjük, hogy forduljatok szakorvoshoz.
- A Webáruház használata
4.1. Termékek keresése
Egy keresett termék megtalálására az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésedre:
Használhatod a keresés funkciót, ami a lap tetején, a fejléc jobb felső részen található, vagy a webáruház lap baloldalán található termékkereső. („TERMÉKKERESŐ”). Az itt beírt szövegrészt (márka neve, termék fajtája pl. testápoló, hidratáló krém) a termékek nevében, termékcímkék között és a termékleírásban keresi a rendszer.
A termékkategória kiválasztásával a képernyő bal oldali sávjában további rendszerezett al-termékkategóriák jelennek meg,
4.2. A Megrendelés menete
A Webáruházon keresztül megvásárolható termékekre keresel.
A megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról, a termék nevére vagy a terméket ábrázoló képre történő kattintást követően tájékozódhatsz.
A termék jellemzőiről tájékoztatást nyújtó felületen meg tudod adni a kívánt termék darabszámát, a darabszám pontos beírásával. Ezt követően a „Kosárba rakom” gombra kattintva összeállíthatod a bevásárló listádat (Kosár). Amennyiben nem szeretnél tovább válogatni a termékek között, a fejléc jobb felső részen látható kosár ikonra vagy a „Kosár” feliratra kattintva áttekintheted a kosarad tartalmát és akár véglegesítheted a megrendelésedet, a megrendelés teljesítéséhez szükséges további adatok megadásával.
Amennyiben még nem kívánod elküldeni a megrendelésedet, mert még más termékeket is szeretnél vásárolni, vagy csak egyszerűen tovább szeretnél nézelődni, akkor kattints rá bármely termékre, ami felkeltette az érdeklődésedet. A kosaradba helyezett termékek ugyanis mindaddig a kosaradban maradnak, amíg azokat a piros kuka ikonra kattintva nem törlöd. Ha minden terméket a kosaradba helyeztél, akkor a „Kosár” felületén további adatokat szükséges megadnod, ahhoz, hogy megrendelésedet teljesíteni tudjuk. Ilyen adatok a szállítási (házhozszállítás vagy személyes átvétel) és a számlázási adatok továbbá, ha a számlázási adatok nem egyeznek a szállítás címével, akkor a „Szállítás másik címre?” feliratra kattintva szükséges megadnod a szállítási címet is. Ha nem töltöd ki a Szállítási adatokat, akkor ez azt jelenti, hogy az eredetileg megadott számlázási címre kéred a termék kiszállítását. A Kosár Tartalma felületen, miután a kért adatokat és információkat megadtad, a rendszer automatikusan kiszámolja neked a fizetendő végösszeget, mely összeg tartalmazza a kiszállítás költségét is.
Ha leellenőrizted az adataidat és mindent rendben találtál, és miután elolvastad és elfogadtad az Általános Szerződési Feltételeket, akkor a „Megrendelés elküldése ” gombra kattintva tudod véglegesíteni megrendelésedet és elküldeni részünkre.
A megrendelés bármely szakaszában, a megrendelés elküldéséig bármikor lehetőséged van az adatbeviteli hibák javítására.
4.3. Adatbeviteli hibák javítása
A megrendelés elküldését megelőzően bármikor változtatni tudsz a megrendeléseden. A „Kosár” menün belül bármikor megváltoztathatod a kosárba helyezett termék mennyiségét, a (+)(-) gombok használatával, és törölni is tudsz terméket, ha a termék képe előtt látható piros kuka ikonra kattintasz.
Ha elküldted megrendelésedet és a visszaigazoló e-mailben hibát (több termék rendelése, hibás szállítási cím, rossz termék megrendelés stb.) veszel észre rendeléseddel kapcsolatban, kérjük, hogy haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolni tudjuk, annak érdekében, hogy ne kerülhessen sor nem kívánt rendelés teljesítésére.
4.4. Termék ára
Mindenkor fenntartjuk magunknak a jogot arra, hogy a Webáruházban megvásárolható termékek árát saját döntésünk alapján bármikor megváltoztassuk, módosítsuk. A módosítás azonban nem érinti a már leadott megrendelésben szereplő termékek árát.
A termékek mellett feltüntetett ár, 0% Általános Forgalmi Adót tartalmazza. Azonban nem vállalunk felelősséget a gondosságunk ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (0 Ft) vonatkozóan, mely a termék mellett feltüntetésre került. Ilyen esetekben nem vagyunk kötelesek a terméket a Webáruházban hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibás ár feltüntetése esetén, a rendelés visszaigazolásában tájékoztatunk téged arról, hogy hibás ár került feltüntetésre és egyúttal felajánljuk neked, a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét. A tájékoztatást követően eldöntheted, hogy megrendeled valós áron a terméket vagy – minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül – inkább lemondod a megrendelést.
4.5. Felelősség a rendelt termékkel kapcsolatosan
A Webáruházban vásárolt termékek minden tekintetben megfelelnek a Webáruházban, a termék mellett feltüntetett termékinformációban foglaltaknak[OÜI1] . Amennyiben ettől eltérő terméket találsz a választékban, erről értesíts bennünket a timarszilvia@t-online.hu. e-mailen.
4.6. Ajánlat visszaigazolása
Az általad elküldött megrendelés megérkezését, a hatályos magyar jogszabályoknak megfelelően, kötelesek vagyunk 48 órán belül visszaigazolni, vagyis legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazoljuk, hogy megrendelésed beérkezett hozzánk. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a regisztráció során megadott adatokat, a megrendelt termék adatait, a rendelés sorszámát valamint ezen felül a rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseidet, a választott fizetési és szállítási módot és a kiszállítás várható időpontját.
Amennyiben a visszaigazolás, az ajánlat (megrendelés) elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg hozzád, mentesülsz az ajánlati kötöttség alól és a továbbiakban nem vagy köteles megvásárolni a terméket.
Az elküldött megrendeléseket munkanapokon 09:00 és 17:00 óra között dolgozzuk fel.
Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy az általunk küldött visszaigazoló email nem érkezik meg hozzád. Ilyen esetben kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot velünk, hiszen a visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja egy rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókodhoz tartozó tárhely telítettsége is vagy akár rendszerhiba.
4.7. Fizetési módok
4.7.1. Készpénzben, az áru üzlethelyiségben történő átvételekor. Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén az 1. pontban megjelölt üzlethelyiségben fizeted meg a termék vételárát készpénzben Timár Szilviának vagy megbízottja részére. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség. A termék átvételére kizárólag a fizetést követően vagy jogosult.
Elektronikus számla kiadással.
4.7.2. Készpénzben, utánvéttel az áru kiszállításakor. Ezen fizetési mód választása esetén a megrendelésed végösszegét a FoxPost futárszolgálatnak teljesítheted készpénzben.
Papíralapu számla a csomagban.
4.7.3 Banki átutalással. Timár Szilvia Mkb: 10300002-51001663-11103282 számlaszámra történő utalást követően vehető át a megrendelt termék, illetve kerül postázásra.
Elektronikus számlaküldés.
4.8. Szállítás feltételei, termék átvétele
4.8.1. Házhoz történő kiszállítás módja
A Webáruházban megrendelt termékeket a vásárlóink részére a FoxPost futárszolgálattal juttatjuk el, melynek adatai:
Neve: FoxPost Zrt.
Székhelye: 3200 Gyöngyös, Batsányi János utca.9
Levelezési címe: 1097 Budapest, Táblás utca 36-38.
Telefon: +36-1-999-0369
E-mail: info@foxpost.hu
Web oldal: www.foxpost.hu
Amikor a küldemény a FoxPost raktárában kerül, e-mailen értesítik a küldemény címzettjét. Az e-mail értesítésben szereplő linken keresztül a címzett módosíthatja a kiszállítás napját vagy másik kiszállítási címet jelölhet meg. A kiszállítási napon, a FoxPost futárszolgálat SMS-ben megadott 2 órás időintervallumban történik meg a csomag kézbesítése a címzettnek. Az SMS értesítés tartalmazza a futár telefonszámát és az utánvétel összegét is.
Ismételt kézbesítés : A FoxPost Zrt külön díj megfizetési ellenében vállalja, hogy amennyiben címzett nem vette át a meghatározott rendelkezésre tartási időtartamon belül a küldeményt, és a küldemény Szolgáltató kezelésében van (annak feladó számára történő visszakézbesítése még nem történt meg), Feladó vagy Címzett kérésére azt ismételten kiszállítja a megadott kézbesítési címhelyre. Ha a 2. kiszállítás is sikertelen, annak szállítási költségét köteles vagy megfizetni részünkre és a megrendelésedet ezt követően kizárólag személyesen vagy jogosult átvenni a 4.8.4. pontban megjelölt címen.
A termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik. Ez annyit jelent, hogy az átvételt követően kizárólag elállási jogoddal élhetsz, ezért a kiszállítást végző személy távozása után utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Az átvételt igazoló dokumentum aláírásával ugyanis elismered, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésedben foglaltaknak. (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék, az a termék van benne, amit megrendeltél)
Ha az átvétel során sérülést tapasztalsz a terméken vagy a csomagoláson, a sérülésekről, a FoxPost futártól kérd jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét díjmentesen biztosítjuk. Az átvételt követően észlelt sérülésért felelősséget nem vállalunk.
4.8.2. Kiszállítás határideje
A megrendelt termékedet a termékek oldalán feltüntetett megjelöléseknek megfelelő határidővel tudjuk szállítani. A megjelölések a következőek:
– Raktáron: a terméket a rendelés leadásától számított 7 munkanapon belül adjuk át a futárszolgálatnak, vagy lesz átvehető, azonban a futárszolgálatnak történő átadásról e-mailben tájékoztatunk,
– Külső raktáron: A terméket a rendelés leadásától 14-17 munkanapon belül adjuk át a futárszolgálatnak, vagy lesz átvehető, azonban a futárszolgálatnak történő átadásról e-mailben tájékoztatunk,
– Előrendelhető: A termék jelenleg nem érhető el, előrendeléssel megrendeljük beszállító partnerünktől, melynek visszajelzése alapján külön e-mailben értesítünk a termék várható szállítási idejéről.
4.8.3. Kiszállítás költsége
(A Webáruház rendszere automatikusan kalkulálja.)
FoxPost (kis csomagok) országos kiszállítással 2.200-Ft.
30.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.
4.8.4. Személyes átvétel
Személyes átvételre a 1026 Budapest, Trombitás út 8 szépségszalonban van lehetőség, előre egyeztetett időpontban a 06 20 9356937-es telefonszámon.
- A vásárlástól való elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében jogosult vagy a szerződéstől, a termék kézhezvételét követő 14 munkanapon [OÜI2] belül indokolás nélkül elállni.
Elállási nyilatkozatodat az alábbiakban feltüntetett levelezési vagy email címünkre küldheted.
– Levelezési cím: 1026 Budapest, Trombitás út 8
– Email cím: timarszilvia@t-online.hu
Írásban történő (email, postai úton küldött levél) elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a nyilatkozatodat a határidő lejárta előtt (akár a 14. munkanapon) elküldöd részünkre.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének idejét vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. Kérjük, hogy leveledet ajánlott küldeményként add postára, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.
Elállási jogod gyakorlása esetén kötelesek vagyunk a termék vételárát haladéktalanul, de legkésőbb az elállástól számított 30 napon belül visszatéríteni a részedre. Az általad kifizetett vételárat átutalás formájában fizetjük vissza a részedre, az elállási nyilatkozatodban megadott bankszámlaszámodra.
Elállás esetén köteles vagy a termékeket visszajuttatni a fent megjelölt levelezési címünkre, mely költségen kívül téged ezen felül semmilyen egyéb költség nem terhel. Az utánvéttel vagy portóval feladott csomagot nem áll módunkban fogadni.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért a felelősség Téged terhel, ami azt jelenti, hogy jogosultak vagyunk a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárainknak a megtérítését követelni tőled.
A felek eltérő megállapodásának hiányában nem gyakorolhatod elállási jogodat az alábbi esetben:
Kérjük, hogy a terméket –amennyiben nem kívánod megtartani – lehetőleg az eredeti csomagolásában küldd vissza részünkre, hogy a visszaszállítás során ne keletkezhessen sérülés vagy kár a termékben. Természetesen az eredeti csomagolás nem feltétele az elállási jog gyakorolhatóságának.
Nem gyakorolhatod elállási jogodat:
Olyan termék esetében, amely a természeténél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okból) nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó (nem tartós élelmiszerek),
A higiéniai vagy egészségügyi okból vissza nem szolgáltatható termékeket visszaküldésére csak akkor kerülhet sor, ha a csomagolást, a védőfóliát még nem bontottad fel, vagyis a terméket még nem vetted használatba.
Hasznos lehet:
http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/2709
http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/2709
ELÁLLÁSI NYILATKOZAT
(minta)
Távollevők között kötött szerződéstől
Alulírott,………………………………………………………. (fogyasztó neve), (lakcím: ……………………………………………………………………., Rendelési szám: ………………………………….., ) mint fogyasztó, Timár Szilvia által üzemeltetett www. aromaerintes.hu webáruházban ………. év ………. hó ………. napján kötött szerződéstől a mai napon a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 4. §-ában foglalt rendelkezéseknek megfelelően, elállási jogomat törvényes határidőn belül gyakorolva elállok.
A megjelölt szerződés alapján részemre továbbított termék visszaszolgáltatásáról jelen nyilatkozat megküldésével egy időben, személyes / postai / futárszolgálat útján intézkedtem.
Kérem a fentiek szíves tudomásulvételét, a vételár összegét………………………………… a ………………………………………..……….. banknál vezetett _ _ _ _ _ _ _ _ – _ _ _ _ _ _ _ _ – _ _ _ _ _ _ _ _ számú bankszámlaszámomra átutalni szíveskedjenek 30 napon belül.
Kelt: ……………………………… Tisztelettel:…………………………………….
Fogyasztó
- Szavatosság
Ha a kiszállított áru mennyisége nem egyezik meg a rendelésben foglaltakkal, továbbá láthatóan anyag- vagy gyártási hibás, ide tartoznak a szállításkor keletkezett sérülések is, akkor az ilyen jellegű hibákat köteles vagy azonnal jelezni felénk. Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt díjmentesen kicseréljük.
Minőségi kifogás esetén szavatossági igénnyel élhetsz. A szavatosság az eladó, vagyis jelen esetben a mi hibás teljesítésünkért való felelősségünket jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a honlapon feltüntetett és az általunk meghatározott tulajdonságoknak. A kiszállított termékekkel kapcsolatos minőségi reklamációkat, kifogásokat, a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles vagy jelezni felénk
A hatályos jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy kéthónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. A két hónapon túli bejelentés még önmagában nem eredményezi a jogaid elveszítését, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítened a részünkre.
6.1. Hibás teljesítés esetén
- a) elsősorban – választásod szerint – kijavítást vagy kicserélést kérhetsz, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az nekünk, a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.
- b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs jogod, vagy ha a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállaljuk, vagy e kötelezettségünknek (megfelelő határidőn belül, a neked okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tudunk eleget tenni – választásod szerint – megfelelő árleszállítást igényelhetsz vagy elállhatsz a szerződéstől.
Szavatossági igényeidet az 1. pontban megadott elérhetőségek valamelyikén jelentheted be.
- Jótállás
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet rendelkezésének megfelelően a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadásának a napja.
A hatályos jogszabályok alapján, a jótállási jogok gyakorlásánál a szavatosságra vonatkozó szabályokat kell – a megfelelő eltérésekkel – alkalmazni. Jótállás esetén a 6.1 pontban meghatározott igényeket (kijavítás, kicserélés, árleszállítás, elállás), ugyanazokkal a feltételekkel érvényesítheted.
Értékesítünk azonban olyan termékeket is, amelyek nem tartoznak a fent megjelölt Korm. rendelet hatálya alá. Az ilyen termékek jótállási idejére vonatkozó információkról, kérjük, érdeklődj ügyfélszolgálatunkon.[OÜI3]
Jótállási igényeidet az 1. pontban megadott elérhetőségek valamelyikén jelentheted be.
- Kedvezménykupon felhasználás
A kedvezménykupon felhasználása a Webáruház honlapján a megrendelésedben, a kedvezménykupon kód megadásával történik. A vásárló kötelezettsége kedvezménykupon felhasználása esetén a kedvezményt meghaladó összeg megfizetésére vonatkozik.
- Panaszügyintézés
Bár mindent megteszünk, hogy elégedetten tudd használni a megvásárolt termékeket, előfordulhatnak olyan esetek, amikor valamely termékünkkel, szolgáltatásunkkal nem vagy teljesen elégedett. Kérünk, hogy értesíts bennünket arról, hogy mivel voltál elégedetlen.
Visszajelzéseid a következő címen teheted meg:
1026, Budapest, Trombitás út 8, vagy hívd a következő telefonszámot: +36 20 9356937.
- Ügyfélszolgálat
A Webáruház ügyfélszolgálatát a +36 20 9356937-es számon éred el. A honlapunkat, és a felületén közölt információkat rendszeresen ellenőrizzük és minden tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy az információk frissek és valódiak legyenek. Ennek ellenére előfordulhat, hogy olyan információt találsz a weboldalunkon, amelyik már nem aktuális. Az ilyen információkért felelősséget nem vállalunk.
- Szerzői jog
A honlap szerzői jogvédelem alatt áll. Az aromaerintes.hu a szerzői jogi jogosultja a honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást, képet, szöveget).
A honlap tartalmának valamint egyes részeinek merevlemezre ssd-re, usb-re, sd kártyára mentése vagy kinyomtatása saját felhasználás céljából engedélyezett.
A saját felhasználáson túli felhasználás – pl. adatbázisban történő tárolására, továbbadás, közzé vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag előzetes írásbeli engedélyünkkel lehetséges.
- Termékfotók grafikus megjelenés
Az oldalon található termékfotók esetében lehetnek eltérések a tényleges termék és a megjelenített fotó között (színek, méretek, részletek, stb.). A termékképek ezért elsősorban illusztrációként szolgálnak. Gyártóink fenntartják a jogot, hogy termékeiket előzetes egyeztetés nélkül megváltoztassák,
Jelen ÁSZF hatálybalépésének ideje: 2018. július 10.